1. Všeobecná ustanovení
1.1. Všeobecné obchodní podmínky obsažené v této smlouvě jsou platné od 1. 8.2022. Změny mohou být provedeny pouze v písemné formě dohodou obou smluvníchstran. Veškeré smluvní vztahy s vámi uzavíráme v souladu s právním řádem ČR,právní vztahy vysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídíobčanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění. Smlouvyjsou uzavírány v českém jazyce.
1.2. Smluvními stranami jsou Ingrid Honesová, Horská Kvilda 69, 385 01Vimperk, IČ: 72009292, DIČ: Cz7359301653, zapsaná živnostenském rejstříkuvedeném Městským úřadem Sušice, č.j.: 3317 / 10 ZIV, jako provozovatel PenzionuPension Hones (dále jen provozovatel) a uživatel služeb provozovatele (dále jenklient).
1.3. Službami provozovatele jsou rekreační nebo služební pobyty (ubytovánív penzionu) a s tím spojené služby poskytované provozovatelem nebo smluvnímipartnery. Přesnou specifikaci pobytu obsahuje potvrzení Vašeho pobytu ze stranyprovozovatele, které obdrží klient po potvrzení rezervace. Předmětem smlouvy jezajištění pobytu, pronájem a služby klientovi ve sjednaném rozsahu a podlegrafického zobrazení na těchto stránkách nebo stránkách zprostředkovateleubytování.
1.4. Penzion je ubytovací zařízení, ve kterém je ubytován klient na základěobjednávky – uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavřena potvrzením objednávky azaplacením požadované zálohy. Objednávku je možné učinit telefonicky,emailem
[email protected] neboprostřednictvím kontaktního formuláře na webovém rozhraní www.pension-hones.cz nebopomocí online rezervace. Rezervační a objednávkový formulář obsahuje vždyinformace o vás, objednávané službě. Smlouva s vámi je uzavřena odesláním vašíobjednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Odesláním objednávkystvrzujete, že souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku přiuzavírání smlouvy, že jste byl předem informován o všech náležitostech smlouvy,že jste se seznámil s obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástíkupní smlouvy a že s nimi souhlasíte. Údaje uvedené vámi o vás v objednávcepovažuje naše společnost za správné. Vylučujeme přijetí nabídky s dodatkemči odchylkou. Využíváním poskytovaných služeb klient souhlasí s úplným zněním těchtoobchodních podmínek (OP), pokud klient s některou částí OP nesouhlasí, neníoprávněn službu využívat. Poskytovatel si vyhrazuje právo OP měnit. Změnuuveřejní vždy nejméně 15 kalendářních dnů předem.
1.5. Klient nesmí při využívání služeb používat falešné jméno. Klient,který využívá služeb jménem třetí osoby, je zodpovědný za správnost zadanýchúdajů.
2. Časové vymezení
Smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem vzniká potvrzenímobjednávky pobytu telefonicky, emailem nebo pomocí objednávkovéhoformuláře, zejména dobou příjezdu uvedenou klientem a odsouhlasenouprovozovatelem pokud je mimo obvyklou dobu nástupu ubytování tj. od 15:00hodin, a současně zaplacením ceny pobytu, resp. zálohy, ve smyslu platebníchpodmínek. Smluvní vztah končí po skončení doby pobytu do 10:30 hodin dneodjezdu uplynutím doby nároku na uplatnění reklamací.
3. Objednání pobytuKlient si může objednat pobyt elektronicky na internetové
www.pension-hones.cz , e-mailem:
[email protected] Vpřípadě elektronické objednávky se provozovatel zavazuje vyrozumět klientanejpozději do 48 hodin o akceptaci jeho pobytu a vystavit mu potřebné dokumenty(potvrzení pobytu, fakturu v elektronické podobě). Klient si může objednatpobyt elektronicky také na internetové stránce zprostředkovatele.V případě využití služeb zprostředkovatele potvrzení o rezervacivystavuje zprostředkovatel. Ostatní smluvní podmínky se řídí smluvnímipodmínkami provozovatele.
4. Ochrana osobních údajů
Ochrana vašeho soukromí při zpracování osobních údajů je pro nás důležitouzáležitostí, kterou při našich obchodních procesech bereme na zřetel. Osobníúdaje, které jsou získávány během návštěvy našich webových stránek,zpracováváme v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobníchúdajů.
4.1. Prodávající plně respektuje důvěrný charakter vašich dat, kterávyplňujete do objednávky a poskytujete firmě Ingrid Honesová. Data jsouzabezpečena a chráněna proti zneužití. Používáme je k realizaci celého obchodu,včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikacivašich bezhotovostních plateb a pro komunikaci s vámi, tedy veškeré zákaznickéadministrativy. Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečenímproti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám. Tato data nebudouvyužívána k marketingovým účelům.
4.2. Na požádání vám Ingrid Honesová podle možnosti obratem a písemněoznámí, zda a jaké osobní údaje má o vás zaznamenané. Pokud by navzdory našimsnahám o správnost údajů a aktuálnost byly zaznamenány nesprávnéinformace, na požádání je opravíme. Pokud máte otázky týkající se zpracovánívašich osobních údajů, můžete je směřovat na
[email protected] , kde vám jsme kdispozici nejen v případě žádosti o informace, ale i v případě podnětů nebostížností. Jsme vázáni mlčenlivostí.
4.3. Získávání a zpracovávání osobních údajů: Pokud navštívíte naše webovéstránky, zaznamenají naše webové servery standardním způsobem IP adresu, kterávám byla přidělená poskytovatelem internetových služeb, webovou stránku,z které nás navštívíte, webové stránky, které u nás navštívíte, a takédatum a délku návštěvy. Osobní údaje se zaznamenají jen tehdy, když nám jeposkytnete z vlastní vůle, například v rámci registrace nebo na realizacismlouvy. Postoupení osobních údajů státním zařízením a úřadům následuje jen vrámci závazných právních předpisů.
4.4. Souhlas se zpracováním osobních údajů: Vyplněním prodejního formulářezákazník souhlasí se zařazením jím vyplněných osobních údajů do databázespolečnosti Ingrid Honesová, Horská Kvilda 69, 385 01 Vimperk, IČ: 72009292, DIČ:Cz7359301653, zapsaná živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Sušice,č.j.: 3317 / 10 ZIV, jakožto správce.
4.5. Cookies: Firma Ingrid Honesová používá cookies. Cookies jsou malé„soubory“, které se uloží na váš pevný disk. To vede k usnadnění navigace azajištění vysoké míry uživatelského komfortu webové stránky. Cookies se mohouvyužívat ke zjištění, zda jste už ze svého počítače navštívili naše stránky.Identifikuje se pouze cookies na vašem počítači. Používání cookies můžetedeaktivovat ve vašem internetovém prohlížeči.
5. Cena pobytu
Orientační ceny ubytování a případných dalšíchslužeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetovéstránky, prospekty, apod.).Pro zákazníka je však závazná ta cena, která jeuvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher).Pro rozsah smluvně sjednanýchslužeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn vpřípadech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnutépodmínky pobytu.
6. Platební podmínky
6.1. Klient obdrží potvrzení pobytu, voucher za ubytování, kterou je třebauhradit na číslo účtu do termínu splatnosti (obvykle do 14 dnů) nebo provedenímhotovostní platby nebo doplatku na místě. V případě neuhrazení faktury v danémtermínu se objednávka automaticky zruší. Variabilní symbol je uveden na dokladu.Pro veškeré formy bezhotovostních plateb je rozhodné pro oprávnění k využíváníslužeb připsání platby na účet provozovatele nebo úhrada hotovostí při nástupupobytu nebo užívání poskytovaných služeb nebo prostor provozovatele.
VYUŽÍT MŮŽETE TĚCHTO MOŽNOSTÍ PLATEB:
bankovním převodem na základě voucheru
hotově na místě
6.2. Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedenímsprávného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopenplatbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.
6.3. Voucher je splatný do 14 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení voucheru),nebo do nástupu na ubytování, pokud je jeho datum bližší než datum splatnostifaktury, není-li uvedeno jinak. Závazek klienta uhradit cenu za službu jesplněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
6.4. V případě prodlení s úhradou jakékoliv částky (ceny za ubytování)rezervace bude zrušena.
7. Povinnosti klienta
7.1. Poskytnout provozovateli veškeré náležitosti potřebné k řádnémuzajištění a poskytnutí služeb, zejména pravdivě a úplně vyplnit objednávkupobytu a poskytnou provozovateli doklady tj. občanský průkaz nebo cestovní pas.
7.2. Ve stanoveném termínu uhradit platbu za pobyt a to úhradou voucheru,zálohy a doplatku za objednané služby při nástupu ubytování.
7.3. klient je povinen řídit se ubytovacím řádem provozovatele, který jedostupný na recepci penzionu a na pokojích.
8. Zrušení pobytu
8.1. Zrušení pobytu (tzv. „storno pobytu“), resp. zrušení objednávky pobytu,je klient povinen uskutečnit písemnou formou, přiložit k tomu příslušný dílzávazné přihlášky k pobytu a potvrzení o zaplacení a uvedené doklady doručitprovozovateli osobně nebo v doporučeném dopise nebo elektronickou formou. Prostanovení stornovacího poplatku je rozhodující – u osobního – datum provedenístorna u provozovatele, elektronicky – datum odeslání emailu a při odeslání vdopise datum přijetí dopisu.
8.2. Při zrušení pobytu ze strany klienta účtuje provozovatelstornovací poplatky (smluvní pokuty). Stornovací poplatky se účtují za každoupřihlášenou osobu a jsou vyjádřeny procentem z celkové ceny pobytu. Pokud dojdeke stornování pobytu, záloha propadá ve prospěch penzionu a tím zaniká nárok najejí vrácení.
Storno poplatky:
· Zrušení zdarma 20 dnípřed příjezdem
· 75% z ceny rezervace přizrušení pobytu méně než 20 dní před příjezdem
· 100 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 10dní před příjezdem
· V případě předčasně ukončeného pobytu nevracíme platbu zapobyt a neposkytujeme náhradní termín ubytování
8.3. Za změnu osoby klienta se neúčtuje žádný poplatek.
8.4. Pokud klient zruší účast na pobytu, resp. zruší objednávku pobytu, jeprovozovatel povinen vrátit klientovi zaplacenou sumu sníženou o příslušnýstornovací poplatek do 14 dnů od obdržení dokladů uvedených v bodě 8 odstavci1. Finanční zálohy se vracejí formou bankovního převodu na číslo účtu uvedenéklientem. Transakční náklady spojené s refundací financí jdou na vrub klienta.
9. Vyloučení klienta z pobytu
Klient, který v době pobytu poruší zákonné předpisy ČR, nerespektujeubytovací řád, odmítá se řídit oprávněnými požadavky a pokyny provozovatele,slovně napadá zástupce provozovatele, poškozuje majetek v ubytovacím zařízení asvým chováním omezuje práva provozovatele, může být vyloučen z pokračování pobytu,přičemž mu zaniká nárok na náhradu za nevyužité služby.
10. Odstoupení od smlouvy ze stranyprodávajícího
Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu,pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účelytéto smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje: prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nedodržení rezervovaného termínu
11. Změny dohodnutých služeb
11.1 Jestliže nastanou mimořádné okolnosti a okolnosti v důsledku tzv.„vyšší moci“, může provozovatel pobyt zrušit, nebo po dohodě s klientem změnit(termín, cenu). Pokud pobyt klienta již začal, má provozovatel právo na úhradudoposud poskytnutých služeb.
11.2 Při zrušení pobytu ze strany provozovatele je provozovatel povinentuto skutečnost oznámit zákazníkovi ihned, do 5 dnů mu vrátit zaplacenou sumu vplné výši a v případě, že o to zákazník požádá, jej přednostně zařadit na volnémísto v jiném pobytu, který si vybere.
11.3 Při závažných změnách – změna termínu konání pobytu, zvýšení cenypobytu o více než 10 % je provozovatel povinen vyžádat si souhlas klientaa stanovit mu přiměřenou lhůtu, v níž se má ke změně vyjádřit. V případěuvedených závažných změn programu má klient právo odstoupit od smlouvy bezstornovacího poplatku a bez finančních nároků vůči provozovateli. Pokud klientneoznámí odstoupení od smlouvy ve stanovené lhůtě, bude mít provozovatel za to,že se změnou souhlasí.
12. Reklamační řízení
12.1. V případě reklamace je klient povinen uplatnit své požadavky nazávady bez zbytečného odkladu přímo u zástupce poskytovatele služeb v doběpobytu, v místě konání pobytu nejlépe při nástupu ubytování a využívání služebtak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud toto není možné,sepíše s provozovatelem písemnou reklamaci. Tento protokol je podkladem prořešení reklamace. Protokol se obvykle sepisuje ve dvou vyhotoveních (1 pro provozovatelea 1 pro klienta) a musí být podepsán jak klientem, tak provozovatelem.
12.2. Pokud nebude reklamace podána okamžitě nebo ihned, jak je to zestrany provozovatele a klienta možné, zmenšuje se nebo zaniká nárokzákazníka na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podánímzabránit. U ubytování se za předmět reklamace nepovažují škody amajetkové nebo nemajetkové újmy, které vznikly klientovou vinou anebospoluvinou.
12.3. Pokud klient ze subjektivních důvodů nevyužije objednané služby,nevzniká mu nárok na náhradu ani na slevu.
12.4. Stížnosti a připomínky klienta, které se týkají smluvního vztahuuzavřeného mezi klientem a poskytovatelem vyřizuje poskytovatel, stížnosti můžeklient uplatnit na adrese
[email protected]. Pokud je stížnost svým obsahemreklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Klienti se se svýmistížnostmi mohou obracet rovněž na orgány dohledu a státního dozoru,Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů. Veškeré právníspory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudnímřízení obecnými soudy České republiky, spotřebitel má právo i na mimosoudnířešení, subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraněspotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešeníjsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce
www.coi.cz
13 Řešení spotřebitelských sporů
13.1. Ve smyslu ustanovení §1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl.zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhemna mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit naorgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodníinspekce, a to na internetových stránkách
www.coi.cz.Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelskýchsporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Provyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnostspotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
13.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Českáobchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,internetová adresa:
www.coi.cz.Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr jemožné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
14. Závěrečná ustanovení
Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založenýkupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají,že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitelevyplývající z obecně závazných právních předpisů. Prodávající si vyhrazujeprávo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nadrámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webovýchstránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními OP. Kupnísmlouva včetně obchodních podmínek je archivována firmou v elektronické podoběa není veřejně přístupná. Pokud se některé ustanovení OP ukáže jako neplatné,nebude to mít vliv na platnost OP jako celku. Smluvní vztah mezi klientem aprovozovatelem se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 513/91 Sb.,obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění. Tyto obchodní podmínkyjsou zobrazeny na webových stránkách poskytovatele. Toto aktuální zněníobchodních podmínek je platné a účinné od 1. 8. 2022. Děkujeme Vám za čas,který jste strávili přečtením obchodních podmínek.
Obchodní podmínky Hotel.cz
1.1. Internetová stránka Hotel.cz („Portál Hotel.cz“) je portál na zprostředkování rezervace ubytování provozovaný společností ONLINE HOLDING s.r.o., IČO: 024 66 490, se sídlem Kolbenova 882/5a, Vysočany, 190 00, Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9533 („Provozovatel“). Korespondenční adresa Provozovatele: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 e-mail: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení je vlastníkem/nájemcem ubytovacích prostor („Ubytovací zařízení“), poskytujícím Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované na Portálu Hotel.cz.
1.3. Zákazník je osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních („Zákazník“).
1.4. Provozovatel vystupuje jako zprostředkovatel rezervace ubytování pro Ubytovací zařízení ve smyslu § 2445 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a jeho povinností je tak obstarat příležitost k uzavření smlouvy pro Ubytovací zařízení se Zákazníkem („Smlouva“). Provozovatel není Stranou Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím
zařízením a v žádném případě nenese jakoukoli odpovědnost za neuzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Ubytovacím zařízením nebo za porušení Smlouvy Zákazníkem nebo Ubytovacím zařízením.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky („VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízeném Ubytovacím zařízením na Portálu Hotel.cz („Služba“).
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Ubytovacím zařízením se řídí smlouvou o zprostředkování a těmito VOP.
2.3. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí Smlouvou, těmito VOP a obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení („OP zařízení“), jež jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře u každého konkrétního Ubytovacího zařízení zprostředkovávaného na Portálu Hotel.cz. V případě rozporu mezi těmito VOP a OP zařízení mají přednost ty obchodní podmínky, které jsou příznivější pro Zákazníka. Zákazník je povinen se seznámit s VOP i OP zařízení.
3.1. Smluvní vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
3.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz/. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ze Smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
3.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz/ je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o Službu odesláním rezervačního formuláře („Objednávka“). Provozovatel ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje v Objednávce a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání Služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení Objednávky / schválení závazné nabídky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
Provozovatel na Portálu Hotel.cz zobrazuje taktéž nabídky Ubytovacích zařízení inzerovaných na webovém portále www.spa.cz („Portál Spa.cz“). V případě, že dojde k zaslání Objednávky na pobyt z Portálu Spa.cz, řídí se daný smluvní vztah obchodními podmínkami Portálu Spa.cz, dostupnými na: https://www.spa.cz/vseobecne-obchodni-podminky.html. Zákazník je povinen se s danými obchodními podmínkami před odesláním Objednávky seznámit.
4.2. Cena služby
Cena Služby je určována Ubytovacím zařízením. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v Objednávce. Provozovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně (s informací o měně, kterou se cena řídí); po schválení závazné nabídky Zákazníkem dojde k závazné objednávce Služeb, tj. k uzavření Smlouvy mezi Zákazníkem a Provozovatelem.
Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení na Portálu Hotel.cz jsou určovány Ubytovacím zařízením, jsou pouze orientační a nejsou závazné do doby zaslání závazné nabídky ze strany Provozovatele Zákazníkovi.
Portál Hotel.cz uveřejňuje nabídky Ubytovacích zařízení vedle českých korun též ve vybraných cizích měnách (zejména v EUR), přičemž přepočet do českých korun se řídí kurzem nastaveným Ubytovacím zařízením, nebo aktuálním směnným kurzem České národní banky uvedeným na stránkách https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/kurzy-devizoveho-trhu/ – přepočet je platný vždy k momentu návštěvy Portálu Hotel.cz Zákazníkem. Zákazník bere na vědomí, že při zveřejnění nabídek Ubytovacích zařízení v jiné měně než českých korunách může dojít po provedení Objednávky k úpravě částky vyjadřující cenu za Služby (zejm. např. v důsledku změny směnného kurzu). Konečná cena vyjádřená v měně závazné pro danou Objednávku se však od okamžiku zaslání závazné nabídky Provozovatelem nemění.
Pokud není stanoveno jinak, konečná cena nezohledňuje případné doplňující požadavky Zákazníka, které byly zadány do poznámkového pole během Objednávky či takové požadavky, které jsou během telefonické objednávky považovány za doplňující, o čemž je Zákazník informován během hovoru. Doplňující poznámky jsou zobrazeny též v ubytovacím poukazu a doprovodných e-mailech. Doplňující požadavky aktivně sjednává Ubytovací zařízení přímo se Zákazníkem.
V případě nevratných rezervací je Ubytovací zařízení oprávněno si strhnout odpovídající částku pouze v případě, mají-li takové doplňující požadavky Zákazníka vliv na celkovou cenu ubytování. Provozovatel nenese odpovědnost za poskytnutí doplňujících požadavků, jejich cenu či kvalitu.
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacímu zařízení zpravidla při nástupu v Ubytovacím zařízením. U rezervací může být požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100 % ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení Objednávky.
4.4. Dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou poukazy vydané Provozovatelem, které může Zákazník zakoupit a jejich uplatněním s nimi zaplatit za Objednávku, tj. lze s nimi zakoupit pobyt v Ubytovacím zařízení („DP“). Hodnoty na DP s hodnotami jiných slevových kuponů, nelze současně sčítat.
Zákazník má možnost si zakoupit DP v jedné z nabízených hodnot, který může následně využít pro jeden z pobytů nabízených na Portálu Hotel.cz. Informace o konkrétním pobytu uvedeném na DP není závazná a DP lze použít i pro jiné pobyty nabízené v době uplatnění DP na Portálu Hotel.cz.
Zákazník má možnost si zvolit formu doručení DP. Elektronická forma DP doručovaná na e-mailovou adresu Zákazníka je zdarma, papírová forma DP doručovaná prostřednictvím doručovatele poštovních služeb (např. Českou poštou) je zpoplatněna částkou 70,- Kč.
DP je po jeho vystavení nepřenosný a uplatnit jej může pouze Zákazník či osoba na něm uvedená, a to k výběru pobytového balíčku z aktuální nabídky na stránkách Portálu Hotel.cz a dalších stránkách určených Provozovatelem (v současné době pouze na Portálu Spa.cz) s ohledem na volné kapacity Ubytovacího zařízení.
Platnost DP je uvedena na jeho přední straně a činí nejméně 12 (slovy: dvanáct) měsíců ode dne jeho vystavení. Pokud se platnost DP dle těchto VOP liší (je kratší) od té uvedené na přední straně DP, platnost na přední straně DP má přednost. Po uplynutí platnosti DP (např. v případě jeho nevyužití) ztrácí Zákazník možnost jej uplatnit a nemá nárok za něj požadovat náhradu.
Provozovatel může na žádost Zákazníka rozhodnout o prodloužení platnosti DP. Zákazník nemá na takové prodloužení nárok a je si vědom toho, že záleží vždy na rozhodnutí Provozovatele.
Každý DP, případně jakýkoliv slevový či jiný kupon poskytnutý Provozovatelem v souvislosti s jeho Službami, je jednorázový a po jeho uplatnění pozbývá platnosti.
Jestliže hodnota DP nedosahuje ceny objednaného pobytu, rozdíl může být doplacen jakoukoliv platební metodou umožněnou Provozovatelem. V případě, že je cena pobytu nižší, než je hodnota DP, rozdíl v hodnotě se neproplácí a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
DP není směnitelný za peníze, nelze jej rozměnit či čerpat postupně. Hodnotu DP je možné vyčerpat pouze jeho jednorázovým uplatněním.
Použitím DP se v žádném případě nemění postavení Provozovatele jako zprostředkovatele rezervace ubytování Zákazníka v Ubytovacím zařízení.
4.5. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení přistoupením k těmto VOP souhlasí se zprostředkováním komunikace Provozovatelem prostřednictvím Portálu Hotel.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotel.cz) („Zprostředkování komunikace“) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a další osoby (a v souladu s platnými právními předpisy je o tom poučí a případně získá souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu Zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Provozovatele za jakékoli nároky třetích stran nebo sankce vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby Zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1. Storno podmínky pro ubytování
Storno podmínky jsou určeny v OP zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace Zákazníkem zrušena (zrušení rezervace Provozovatel Zákazníkovi písemně potvrdí) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Storno podmínky pro dárkové poukazy
Zákazník je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy na koupi DP ve lhůtě 14 dní ode dne obdržení, tj. vystavení DP, to neplatí, pokud v této lhůtě již DP uplatnil. Pro odstoupení může využít jakoukoliv formu jednoznačného prohlášení o odstoupení od smlouvy. Uplatnění tohoto práva zašle Provozovateli korespondenčně nebo e-mailem.
Po vystavení a uplynutí 14denní lhůty k vrácení je DP nevratný a nelze za něj požadovat finanční náhradu.
5.3. Zákazník je povinen informovat Provozovatele o všech změnách v Objednávce nebo jejím zrušení písemně.
5.4. V případě zrušení Objednávky ze strany Provozovatele, případně Ubytovacího zařízení, bude Zákazníkovi nabídnut alternativní termín, případně pobyt v jiném Ubytovacím zařízení. V případě, že Zákazník alternativy nepřijme, vrátí Provozovatel Zákazníkovi uhrazenou platbu, kterou Zákazník zaplatil Provozovateli za takto zrušenou Objednávku. Platby Zákazníka zaplacené Ubytovacímu zařízení a případné vícenáklady Zákazníka nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Zákazník nárokovat po Ubytovacím zařízení, nikoliv po Provozovateli.
5.5. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením řeší Zákazník sám a napřímo s Ubytovacím zařízením.
5.6. Reklamace Služeb Provozovatele je možná písemně elektronicky na e-mailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec. Reklamace Zákazníka týkající se Služeb Provozovatele bude vyřízena ihned, případně co nejdříve po jejím obdržení, nejpozději však do 30 dnů a Provozovatel vyvine maximální úsilí k tomu, aby Zákazníkova reklamace byla vyřešena k jeho spokojenosti. Zákazník bude o stavu a způsobu vyřízení své reklamace průběžně informován.
5.7. Platby Zákazníka a případné vícenáklady Ubytovacího zařízení nebo způsobenou škodu spojenou se změnou nebo stornem Objednávky musí Ubytovací zařízení nárokovat po Zákazníkovi, nikoliv po Provozovateli.
6.1. Veškerý obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení jsou na Portál Hotel.cz ukládány Ubytovacími zařízeními. Ve vztahu k obsahu a informacím uvedeným v nabídkách Ubytovacích zařízení tak Portál Hotel.cz vystupuje jako poskytovatel služby, jež spočívá v ukládání informací poskytnutých uživatelem (Ubytovacím zařízením) ve smyslu čl. 14 směrnice Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES ze dne 8. června 2000 o některých právních aspektech služeb informační společnosti, zejména elektronického obchodu, na vnitřním trhu („Směrnice o elektronickém obchodu“) a § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů („Zákon o některých službách informační společnosti“).
6.2. Provozovatel není (v souladu s čl. 15 Směrnice o elektronickém obchodu a § 6 Zákona o některých službách informační společnosti) povinen dohlížet na obsah jím přenášených nebo ukládaných informací, ani aktivně vyhledávat skutečnosti a okolnosti poukazující na protiprávní obsah informace.
6.3. Provozovatel v souladu s čl. 6.2 těchto VOP obsah a informace v nabídkách Ubytovacích zařízení neověřuje a ani nad nimi nevykonává žádnou kontrolu nebo dohled. Provozovatel tak negarantuje přesnost, úplnost, správnost, legálnost nebo dostupnost obsahu a informací uvedených v nabídkách Ubytovacích zařízení.
6.4. Dozví-li se Provozovatel prokazatelně o protiprávní povaze ukládaného obsahu a informací postupem dle čl. 5 těchto VOP, učiní v souladu s § 5 odst. 1 písm. b) Zákona o některých službách informační společnosti neprodleně veškeré kroky, které lze po něm požadovat, k odstranění nebo znepřístupnění takovéhoto obsahu a informací.
6.5. Případná odpovědnost Provozovatele za obsah a informace uvedené v nabídkách Ubytovacích zařízení se řídí pravidly uvedenými ve Směrnici o elektronickém obchodu a v Zákoně o některých službách informační společnosti.
6.6. Za vlastní obsah a informace uvedené na Portálu Hotel.cz nese Provozovatel odpovědnost v souladu s použitelnou právní úpravou.
7.1. Kterákoliv osoba může Portálu Hotel.cz nahlásit protiprávní obsah a informace nacházející se na Portálu Hotel.cz způsobem popsaným v tomto čl. 7 VOP („Oznamovatel“).
7.2. Oznamovatel je povinen nahlásit Provozovateli protiprávní obsah na Portálu Hotel.cz postupem dle tohoto čl. 7 VOP („Oznámení“).
7.3. Oznamovatel je povinen Oznámení doručit Provozovateli písemně elektronicky na e-mailovou adresu [email protected] nebo korespondenčně na adresu ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
7.4. Oznámení musí obsahovat alespoň:
(a) údaje o Oznamovateli, a to včetně jeho kontaktních údajů;
(b) identifikaci nabídky Ubytovacího zařízení nebo umístění obsahu na Portálu Hotel.cz včetně celé unikátní adresy URL dané stránky;
(c) prohlášení obsahující sdělení, že daný obsah je protiprávní;
(d) vysvětlení důvodů protiprávnosti daného obsahu;
(e) další informace nezbytné pro posouzení protiprávnosti daného obsahu.
7.5. Oznamovatel odpovídá za správnost, pravdivost, úplnost, oprávněnost a odůvodněnost Oznámení. Oznamovatel nese odpovědnost za Oznámení, které nesprávně, nepravdivě, neoprávněně či neodůvodněně označuje právně nezávadný obsah, a to včetně odpovědnosti za újmu způsobenou Ubytovacímu zařízení, jehož obsahu se Oznámení týká, a/nebo Provozovateli.
7.6. V případě, že Oznámení nebude obsahovat nejméně údaje a informace uvedené v čl. 7.4 těchto VOP, nemusí být takové Oznámení ze strany Provozovatele považováno vzhledem k okolnostem případu za řádně učiněné. Provozovatel je v takovém případě oprávněn vyžádat si od Oznamovatele doplňující informace k Oznámení.
8.1. Ubytovací zařízení odpovídá za obsah nabídek; nesmí v nabídkách uvádět nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob a odpovídá za újmu způsobenou porušením této povinnosti.
8.2. Uvede-li Ubytovací zařízení opakovaně (dvakrát a vícekrát) v nabídce nepravdivé či jinak klamavé informace, popř. informace jinak porušující právní předpisy či práva třetích osob, je Provozovatel oprávněn smluvní vztah s Ubytovacím zařízením ukončit odstoupením od smlouvy. Ubytovací zařízení je povinno bezodkladně po účinnosti odstoupení odstranit všechny své nabídky a obsah z Portálu Hotel.cz. Neučiní-li tak, je Provozovatel oprávněn odstranit všechny nabídky a obsah daného Ubytovacího zařízení.
Zpracování osobních údajů při poskytování Služeb ze strany Provozovatele (včetně nakládání se soubory cookies, zasílání obchodních sdělení a nahrávání telefonních hovorů) se řídí zásadami zpracování osobních údajů dostupnými zde:
www.hotel.cz/privacy-policy/
10.1. Znění těchto VOP může Provozovatel průběžně měnit či doplňovat. Zákazník bere na vědomí, že na smluvní vztah mezi ním a Provozovatelem se budou vždy uplatňovat VOP platné k okamžiku uzavření Smlouvy.
10.2. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 14.3.2022.
10.3. Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle Portálu Hotel.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotel.cz.
Zásady ochrany soukromí pro remarketing